Menu

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop)

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

 Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ανοιχτό:
24 ώρες το 24ωρο

Ασφαλείς συναλλαγές, χωρίς επισφάλειες

 7 ημέρες την εβδομάδα
 Παρέχει ελκυστικές τιμές Προείσπραξη χρημάτων
Ευκολία πρόσβασης, ευχρηστία επιλογής,
     ταχύτητα αγοράς.
Ελάχιστα λειτουργικά έξοδα
Λεπτομερής πληροφόρηση προϊόντων και
     υπηρεσιών
Έλλειψη ανάγκης ύπαρξης βιτρίνας,
     αποθέματος, αποθήκης
Παράδοση στο χώρο του πελάτη Αύξηση τζίρους χωρίς ταυτόχρονη αύξηση
     λειτουργικών εξόδων
Άμεση προώθηση νέων προϊόντων Ελαχιστοποίηση επενδυτικού ρίσκου
Άμεση εξυπηρέτηση στο ταμείο Ευελιξία marketing
Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής Online realtime πραγματοποίηση εμπορικών
     πολιτικών, εκπτώσεων, προσφορών

Θέλετε να εισέλθετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο; Δείτε τα βασικά βήματα της επιτυχίας σας.

Είτε είστε νέα επιχείρηση ή έχετε ήδη κάποιο κατάστημα και ετοιμάζεστε να πουλήσετε online, εδώ παραθέτουμε ορισμένα βασικά σημεία που πρέπει να γνωρίζετε πριν το επιχειρήσετε

  1. Επιλέξτε Διεύθυνση
  2. Επιλέξτε λογισμικό
  3. Δημιουργία λογαριασμού
  4. Επιλογή σχεδίασης
  5. Ασφάλεια συναλλαγών
  6. Προώθηση

1. Επιλέξτε μια καλή διεύθυνση για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Επιλέξτε ένα καλό domain name. Τι εννοούμε; Να μην περιλαμβάνει μόνο το όνομα της επιχείρησής σας, αλλά να περιλαμβάνει και τα ονόματα των προϊόντων ή υπηρεσιών σας. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε παπούτσια, προσθέστε τη λέξη "shoes" στο domain name σας.

domain name

Επίσης, εάν το όνομα που αποφασίσατε τελειώνει σε ". gr", καλό θα ήταν να δεσμεύσετε πολλαπλές επεκτάσεις του όπως ".net , .com και .info". ή κάποιες κοινές ανορθογραφίες του ονόματος. Προφανώς δεν θέλετε να χάσετε πωλήσεις επειδή ένας πελάτης έκανε κάποιο λάθος στην πληκτρολόγηση του domain name και μπήκε στο site ενός ανταγωνιστή σας.

2. Επιλέξτε το κατάλληλο λογισμικό για το καλάθι αγορών του e-shop

Για να πωλήσετε τα προϊόντα στην σελίδα σας, πρέπει να δημιουργήσετε έναν κατάλογο των προϊόντων σας, να βλέπετε τις πληρωμές και να έχετε την ευχέρεια να διαχειρίζεστε τα αποθέματα, καθώς και την αποστολή των προιόντων στον πελάτη. Υπάρχουν μερικά ερωτήματα που θα πρέπει να θέσετε τον εαυτό σας κατά την επιλογή του λογισμικού που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας:

  • θα περιλαμβάνει η λύση που θέλω ένα ολοκληρωμένο καλάθι αγορών έτσι ώστε να μην χρειάζεται επιπλέον λογισμικό;
  • Συνδέετε το λογισμικό με online παρακολούθηση προιόντων ώστε να ξέρω τι έχω στην αποθήκη και να έχω πλήρη επίγνωση των αγορών από τους πελάτες μου;
  • Είναι εύκολο να γεμίσω την ιστοσελίδα με προιόντα χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις όπως HTML;
  • Περιλαμβάνονται στο πακέτο όλα όσα χρειάζομαι;(Website hosting, e-mail boxes, δωρεάν εξυπηρέτηση των πελατών, κλπ.)

3. Δημιουργήστε έναν επιχειρηματικό τραπεζικό λογαριασμό για να δεχτεί τις πιστωτικές κάρτες

Για να δεχθείτε πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας απευθείας στην τοποθεσία σας, αυτό που χρειάζεται είναι να δημιουργήσετε έναν τραπεζικό εμπορικό λογαριασμό συμβατό με τον λογαριασμό σας. Εκτός από την αποδοχή πιστωτικών καρτών, να εξετάστε και την προσφορά PayPal ® ή κάποιου άλλου ηλεκτρονικού ελέγχου.

paypal way

Όταν ένας πελάτης είναι έτοιμος να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλετε, πρέπει να το κάνετε όσο το δυνατόν εύκολο γίνεται γι' αυτόν

4. Η σχεδίαση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος να είναι φιλική προς τον χρήστη

Η κύρια έμφαση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, που είναι και η βιτρίνα του, πρέπει να είναι παρέχει ευκολία στους πελάτες στο να βρουν αυτό που ψάχνουν και να κάνουν άνετα τις συναλλαγές τους στο κατάστημά σας. Για να το κάνετε αυτό, καλό είναι να έχετε κατά νου τις παρακάτω κατευθύνσεις σχεδιασμού:

  • Χρησιμοποιήστε τρία βασικά χρώματα και αποφύγετε τη χρήση background
  • Να απεικονίζεται με ευκρίνια το όνομα της επιχείρησής σας και το λογότυπο
  • Κάντε την πλοήγηση των χρηστών της σελίδα σας απλή και προφανή
  • Χρησημοποιήστε εικόνες προϊόντων με καλή ανάλυση
  • Κρατήστε τα κουμπιά "Αγορά" ή "Προσθήκη στο καλάθι" κουμπιά κοντά στα προιόντα
  • Ενημερώνετε το περιεχόμενο τακτικά για να προσελκύει επαναλαμβανόμενους επισκέπτες και να κρατήσει τις μηχανές αναζήτησης "σε εγρήγορση"
  • Δημιουργήστε και προσθέστε συνδέσεις με αυτές τις τρεις βασικές σελίδες: "Σχετικά με την εταιρεία", "Πολιτική απορρήτου" και "Επικοινωνία" με σκοπό να τονώσει την αξιοπιστία του δικτυακού σας τόπου και τον παράγοντα εμπιστοσύνη στους πελάτες σας.

Επιλέξτε μία e-commerce λύση η οποία θα καλύπτει το σχεδιασμό αυτών των αρχών και να σας επιτρέπει να κατασκευάσετε πάνω σε αυτά τα πρότυπα τη δική σας "βιτρίνα" ή να σας δίνει τη δυνατότητα να προσλάβετε έναν επαγγελματία e-commerce σχεδιαστή να οικοδομήση το κατάστημά που επιθυμείτε για σας.

5. Ασφαλίστε τις συναλλαγές του ηλεκτρονικού σας καταστήματος

Όπως γίνεται σε όλες τις online συναλλαγές, να έχετε στο νου ότι πρέπει να διασφαλίζετε και να προστατεύετε τα οικονομικά δεδομένα των πελατών σας με μηχανισμούς υψηλής προστασίας. Η e-commerce λύση που θα επιλέξετε πρέπει να υποστηρίζει αυτά τα πρότυπα ασφάλειας και απορρήτου.
Θα χρειαστείτε επίσης ένα πιστοποιητικό SSL για την κρυπτογράφηση των συναλλαγών όπου και θα εμφανίσει το "https" λουκέτο, σύμβολο που οι πελάτες αναζητούν όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές.
Τέλος, θα πρέπει να εφαρμόσετε πολιτική, όσον αφορά τις επιστροφές, τις ανταλλαγές, τις ακυρώσεις και τη αποστολή των προιόντων. Όσο πιο ασφαλής αισθάνονται οι πελάτες σας την στιγμή που είναι να κάνουν την ηλεκτρονική τους αγορά τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να την πραγματοποιήσουν.

6. Προωθείστε το νέο σας κατάστημα

Η online επιχείρησης σας δεν θα επιτύχει αν οι πελάτες δεν μπορούν να το βρουν κατά την αναζήτηση στο Internet. Σκεφτείτε την αγορά διαφημίσης στις μηχανές αναζήτησης όπως το Google® και το Yahoo ® για γρήγορη αναγνώριση. Αυτό το πρόγραμμα ονομάζεται πληρωμή ανά κλικ (PPC). Μπορείτε επίσης να κάνετε τις μηχανές αναζήτησης να βρουν τη σελίδα σας για να σας ανεβάσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν ένας χρήστης εισάγει μια λέξη-κλειδί που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία. Αυτό είναι γνωστό ως βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης, Search Engine Optimization ή SEO.

βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς να επιτύχει μια online επιχείρηση, ελάτε σε επαφή με έναν ειδικό της e-innovator Solutions στο 2310 279757 ή επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail

επιστροφή στην κορυφή

ADWORDS (Pay Per Click Advertisement)

Σε μία αναζήτηση σας στο Google, για μία σχετικά δημοφιλή λέξη-κλειδί, στα δεξιά της οθόνης σας σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει αποτελέσματα τα οποία ε...

Περισσότερα

SEO+ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΙΣ ΜΗΧ…

Το SEO ή αλλιώς Search Engine Optimization - βελτιστοποίηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης, αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αποφάσεις κατά τ...

Περισσότερα

Content writing

Η τέχνη της δημιουργίας επιτυχημένων κειμένων.Η ανάγνωση κειμένων είναι μια κουραστική, βαρετή υπόθεση για έναν αναγνώστη και τα βασικά μηνύματα πρέπε...

Περισσότερα

Graphic Design

Η εικαστική αντιμετώπιση ενός έργου, αποτελεί για μας μια συνεργασία πολλών ανθρώπων. Η πρώτη εικόνα οπτικού εντυπωσιασμού είναι το Α και το Ω. Η κα...

Περισσότερα

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Η κατασκευή ιστοσελίδων, θεωρείται για πολλούς, ο γραφιστικός σχεδιασμός, οι χρωματικοί κώδικες, η τοποθέτηση των μενού, η οριοθέτηση των περιοχών, πο...

Περισσότερα

Sales Letter - Newsletter

Η συγγραφή ενός αποδοτικού newsletter - sales letter, είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μιας online επιχείρησης. Το internet marketing είναι ικα...

Περισσότερα

Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας - CORPOR…

Ο όρος corporate id (εταιρική ταυτότητα), χρησιμοποιείται στο marketing, για να δηλώσει την προσωπικότητα μιας επιχείρησης προς τους υφιστάμενους πελά...

Περισσότερα

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (esh…

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ  Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ανοιχτό: 24 ώρες το 24ωρο Ασφαλείς συναλλαγές, χωρίς επισφά...

Περισσότερα

VIRAL MARKETING Marketing Ίωσης

Το Viral Marketing αποτελεί μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία εφαρμόζεται από όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις. Μ...

Περισσότερα

Ανακατασκευή Ιστοσελίδων

Μια νέα, φρέσκια, ιστοσελίδα, σίγουρα συγκεντρώνει πολλούς επισκέπτες. Μια παλαιά, ανενημέρωτη, παρατημένη, σίγουρα τους διώχνει. Αυτή ονομάζεται ...

Περισσότερα

Video Marketing

Το Video Marketing αποτελεί την αποτελεσματικότερη μέθοδο προώθησης, όχι μόνο ιστοσελίδων, αλλά και προϊόντων ή υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, η παρουσία τω...

Περισσότερα

Email Marketing

Το email marketing είναι μία από τις καλύτερες τεχνικές marketing. Το μεγάλο μυστικό είναι να μπορέσετε να δημιουργήσετε μια πολύτιμη λίστα. Υπάρχει ...

Περισσότερα